Vysokokvalitná plastová kefa so štetinami proti zamotaniu a jemnými nylonovými čapmi s malými guľôčkovými hlavicami pre jemné rozčesávanie, fénovanie a masáž.
Úzka s diviačími štetinami
Pri dosiahnutí obratu nad 150 Eur s DPH darček zdarma
Pozn.: do obratu sa nepočítajú akciové produkty, darčekové sety a produkty GK hair BEST
Pri dosiahnutí obratu nad 200 Eur s DPH - darček zdarma.
Pozn.: do obratu sa nepočítajú akciové produkty, darčekové sety a produkty GK hair BEST.
Pri dosiahnutí obratu nad 300 Eur s DPH - darček zdarma.
Pozn.: do obratu sa nepočítajú akciové produkty, darčekové sety a produkty BEST.
Pri dosiahnutí obratu nad 500 Eur s DPH - darček zdarma
Pozn.: do obratu sa nepočítajú akciové produkty, darčekové sety a produkty BEST
Pri dosiahnutí obratu nad 1000 Eur s DPH - darček zdarma
Pozn.: do obratu sa nepočítajú akciové produkty, darčekové sety a produkty BEST
Pri dosiahnutí obratu nad 250 Eur s DPH - darček zdarma
Pozn.: do obratu sa nepočítajú akciové produkty, darčekové sety a produkty BEST
Vysokokvalitná plastová kefa so štetinami proti zamotaniu a jemnými nylonovými čapmi s malými guľôčkovými hlavicami pre jemné rozčesávanie, fénovanie a masáž.
Úzka s diviačími štetinami
Vysokokvalitná plastová kefa so štetinami proti zamotaniu a jemnými nylonovými čapmi s malými guľôčkovými hlavicami pre jemné rozčesávanie, fénovanie a masáž. Ergonomická rukoväť prispôsobená tvaru hlavy. Mierne ohybná rukoväť pre extra jemné rozčesávanie. Používajte na mokré aj suché vlasy. Vetrací efekt pre krátky čas schnutia pri fénovaní. Veľmi ľahká, zmierňuje namáhanie zápästia.
Značka Comair pochádza z Nemecka, odkiaľ si nesie svoju rokmi overenú kvalitu. Ich história sa začala písať vynájdením svetovo známeho hrebeňa z materiálu Celcon, ktorý dostal prezývku "Modrý zázrak". Odvtedy Comair rozšírilo svoje portfólio o tisícky vysoko kvalitných produktov, ktoré sú určené pre profesionálnych kaderníkov po celom svete.
Comair má bezpodmienečnú ambíciu dodávať svojim zákazníkom a partnerom vysoko kvalitné produkty, ktoré sú inovatívne a trendy. Svojimi produktami chcú jednoducho u používateľov vzbudiť emócie a dodať pôžitok z ich používania.
Hlavné piliere: