Profesionálna semi-permanentná farba na vlasy Comair Directions poskytuje dosiahnutie intenzívnych a excentrických odtieňov. Nemiešajte s peroxidom.
Do každej objednávky v novembri vzorka Argan oil šampónu zdarma
Pri objednávke nad 50eur si môžete vybrať ako darček set vianočných ozdôb alebo stojan na mobil
Pri objednávke od 150€ si môžete vybrať ako darček kozmetickú taštičku alebo vianočný hrnček
Pri objednávke nad 200€ si môžete vybrať ako darček plážovú tašku Biutli alebo hrnček s vianočným motívom
Pri objednávke nad 250€ si môžete vybrať ako darček štýlový termo hrnček
Pri objednávke nad 300€ si môžete vybrať ako darček dáždnik Biutli
Pri objednávke nad 500€ si môžete vybrať ako darček virálny cestovný batoh Biutli
Pri objednávke od 1000€ si môžete vybrať ako darček profesionálny fén zn. Wahl
Semi-permanentná farba na vlasy Comair Directions pre rýchlu a jednoduchú zmenu farby vlasov. Ideálna na dosiahnutie intenzívnych a excentrických farieb. Pri kombinácii viacerých odtieňov sa vlasy musia umyť a vysušiť oddelene.
Nemiešajte s peroxidom. Pre dosiahnutie najlepších výsledkov odporúčame aplikovať na odfarbené vlasy. Rovnomerne naneste farbu na umyté a uterákom vysušené vlasy. Nechajte pôsobiť 10-15 minút. Dôkladne opláchnite.
- Rýchla a jednoduchá zmena farby vlasov
- Intenzívne a excentrické farby
Aqua (Pure), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate (and) Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Citric Acid, Methylparaben, Formic Acid, Basic Red 51, HC Yellow No.4, Basic Violet 2, Basic Orange 31.

Comair a základy
Značka Comair pochádza z Nemecka, odkiaľ si nesie svoju rokmi overenú kvalitu. Ich história sa začala písať vynájdením svetovo známeho hrebeňa z materiálu Celcon, ktorý dostal prezývku "Modrý zázrak". Odvtedy Comair rozšírilo svoje portfólio o tisícky vysoko kvalitných produktov, ktoré sú určené pre profesionálnych kaderníkov po celom svete.
Sila značky
Comair má bezpodmienečnú ambíciu dodávať svojim zákazníkom a partnerom vysoko kvalitné produkty, ktoré sú inovatívne a trendy. Svojimi produktami chcú jednoducho u používateľov vzbudiť emócie a dodať pôžitok z ich používania.
Hlavné piliere:
- vysoká kvalita
- trendy/inovatívne produkty
- najlepšie ceny








